دلم میخواد
.......... .
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: قسمتی از خاطرات نیل آرمسترانگ,قسمتی از فیلم خاطرات یک خوناشام, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:17
هرجا هستي شاد باش ، هستيم , ت... م.... @:
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: خاطره اسدی,خاطره حاتمی,خاطره ها,خاطره چت,خاطره پروانه,خاطره شب زفافم,خاطره نویسی,خاطره حب,خاطره جميله,خاطره عن الاب, نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:17
عاشق شم
.......... .
مرور میکنند مرا مرورگران تم شرور..
دور میکنند تورا صبوری های پرغرور
صدایی نیست در جهان ، هوا ندارد این خلا
سبک شناور است دراین هزار راه نا خلع
اگر ترک خورد ، اگر ، نشت کند هوا در این
خواب ز سر برون رود طوق بیفکند حظین
...
صدای قیل و قال و ار پاره کند سینه و کین
هوا نخواهد و صدا ، سکوت به ز این برین
همینجوری
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: دلم میخواد,دلم میخواد فرمان آرا,دلم میخواد به اصفهان برگردم,دلم میخواد تریاکو ترکش کنم,دلم میخواد بمیرم,دلم میخواد فیلم,دلم میخواد گریه کنم,دلم میخواد طلاق بگیرم, نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:17
فراموش نشده است
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: میگذره خوب روزامون,میگذره اما به سختی,میگذره این روزا از ما,میگذره وقت سخت سخت,میگذره این دلخوریا,میگذره روزای عمرت,میگذره علیرضا روزگار,میگذره روزامون,میگذره وقت سخته سخت,میگذره دل از گناهت, نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:17
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: چی بنویسم,چی بنویسم واسه تو عزیزم,چی بنویسم پشت ماشینم,چی بنویسم برات,چی بنویسم برای عشقم,چی بنویسم واسه عشقم,چی بنویسم علی عباسی,چی بنویسم مثل تو باشه,چی بنویسم تو گوگل,چي بنويسم, نویسنده: بازدید: 244 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:17